neděle 23. prosince 2007

Chybí Vám české klávesy na iPhone?

Česká klávesnice a ovládání na iPhone 1.1.2


Nový firmware od verze 1.1.1 umožňuje zadávat také řadu českých znaků. Stále nám však při psaní SMS zpráv chybí písmena ř, č, ý a řada dalších a tak zprávy z iPhone nejsou příliš "ceské".

Ode dneška však již uživatelé Nokií mohou dostávat SMS zprávy z iPhone česky. V současné době aplikaci testujeme a pokud bude spolehlivá, rádi Vám podáme další informace k instalaci české klávesnice na Vašem iPhone. Nyní přepracovávám soubory Artworks na iPhone ve verzi 1.1.2 a doufám, že se brzy dočkáme ..

Zatím jsem využil funkčního projektu RipDev a lokalizoval do češtiny ruskou klávesnici v prostředí firmware 1.1.2., funkční i ve verzi firmware 1.1.1. Lokalizoval jsem si také většinu aplikací do češtiny, ale nyní čekám, že se blíží 1.1.3 a proto mi to takto zatím stačí a dále na lokalizaci pracovat nebudu.

Snad Vás mé obrázky potěší. Mé vánoční a novoroční SMSky již budou plně české :o)

Hezké Vánoce všem !

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

zdravím,

šlo by klávesnici dát k dispozici pro forum.iphone.cz ??

Unknown řekl(a)...

muj mail erticek@gmail.com

Unknown řekl(a)...

vyšel nový článek a já nevidím reakci.

JAk tedy?

Unknown řekl(a)...

to vážně nečtete komentáře na vlastním blogu?

Wity řekl(a)...

Klávesnice je již zveřejněna a ke stažení na tomto blogu, wity

Janby řekl(a)...

Ahoj,prosím o zaslání odkazu,jak a kde si můžu stáhnout českou klávesnici do svého iPhonu.

Moc děkuji

Wity řekl(a)...

Česká klávesnice je v příspěvcích z roku 2008, ihned na domovské stránce tohoto blogu, wity

Martin řekl(a)...

Podařilo se mi to rozchodit i na firmware 1.0.2.
Bohužel cylliric keybord je nyní zpoplatněna na 500 rublů to je cca, 19 EUR tj. skoro 500 Kč. Musel jsem si ji tedy koupit a po koupení jsem pak přehrál všechny soubory mnou vytvořenými a česká klávesnice funguje :-). Zazipoval jsem celou složku a uložil na
http://uloz.to/180803/vylepšená Keyboard CZv3 pro Cyrillic keybord.zip
. Zkuste si ji pak rozbalit a vše vložit do root/Library/MobileEnhancer/cyrillic-keyboard.men/
Možná to bude fungovat a nebudete muset si to kupovat. Nevím jak je to zabezpečeno? Ještě upozornění. Mám stále systém 1.0.2 na kterém to bezpečně funguje. Nezkoušel jsem to na 1.1.1 a výše, nicméně na stránkách ruského vývojáře se píše, že to chodí i na 1.1.1 a 1.1.2. Pravděpodobně ale to je již nutné asi koupit. Předpokládám, že tam mění ještě nějaké jiné soubory . V instaleru stačí, když si dáte instalovat Ruský projekt a pak si ho aktivovat ( koupit ) a pak zkuste přehrát mnou vytvořené soubory . Více na http://ripdev.com/ruproject .
Upozorňuji, že nejdříve však musíte nainstalovat z instaleru ještě MobileEnhancer. Nenechte se poplést protože háčky a čárky vidíte teprve, když přepnete na klávesnici, která má prohozené Z a Y. a pak stiskněte shift. Držím palce, snad se Vám to podaří a budete mít na iphonu českou klávesnici :-). Dejte vědět, zda to funguje.